Servei tècnic

El nostre servei tècnic us ajudarà a que els equips segueixin funcionant correctament en el futur i a resoldre possibles avaries. imaginArt posa a la seva disposició el servei tècnic de Clark Tecnología y Soluciones, S.L. pels productes de les marques que distribuïm.

Si vol fer una solicitud de reparació d’un producte o una devolució per un errpr de funcionament, ompli el seguent formulari:

Si voleu fer una sol·licitud de devolució comercial d’un producte omplen el següent formulari (exclusiu per a equips amb embalatge intacte, devolucions comercials, errors de comanda o problemes de transport)

Condicions de garantia de les nostres principals marques

Logo epson

Centro d’atenció al client (Postvenda i garanties): 902 40 41 42

De dilluns a divendres de 9.00 a 18.00 hores.

Logo Brightsign

Servei d’assistència (imaginArt): 93 292 07 70

De dilluns a dijous de 9:00 a 17:00 i divendres de 9:00 a 14:00

Email : soporte@imaginart.es

Servicio d’assistència: 91 349 65 82 / 91 590 93 35

Horari de 09:00 – 18:00 hores

Servei d’assistència: 952 179 557

Email : hyundai@letmerepair.es

Servei d’asistència: 902 091 462

Horari de 9:00 a 18:00 hores

Email : service_es@viewsoniceurope.com